Sunday, April 26, 2009

Naper gan idup nie

Tensen Tensen Tensen kata2 yg salu kuar alam isi perut aku. Aku gaser ada yang tak kena gan idup nie macam2 masalah tmbul tp aku tw tu suma datang dari aku bukan yg maha esa..... (i love allah) Hidup nie mcm roda (kata dak kelas aku) tu memang betol aku stuju, setelah skian lama aku menderita gan masalah &^#%$#@$# , kini idup aku boleh dikatakan senang itupun kurniaaan yg maha esa aku bersyukur ya allah.Tp masalah tetap timbul smpai bila2 mungkin ujian allah kepada aku n aku akan jadikan masalah2 aku yg lepas sebagai teladan untuk masa yg akan datang. Aku kena kuat ya aku kena kuat, kena kuat makan, kena kuat amal ibadat 2 yang semestinya... diri nie da jauh sungguh jauh sdih sangat.. huarggggghhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! astfrullahalazimm..

2 comments:

  1. masalah yg timbul 2 mslh yg kte x duga dia dtg...apa2 pn...sabar jelah...

    ReplyDelete
  2. pasti lupe nye.cayalah.ngko mmg mampu.haha!

    ReplyDelete